Profilovanie

Nevieš, kým sa nespýtaš

Častokrát, keď pracujeme v biznise s ľuďmi, tak si myslíme, že my sami najlepšie vieme, čo kto potrebuje a myslíme si, že vieme “prečítať” z ich tváre, gést, oblečenia čo ľudia chcú.

Pravdou je, že práve to, že niekoho onálepkujeme a vložíme do krabičky “taký – onaký” … lebo vyzerá ako … začneme sa takto k tomuto človeku aj správať … a to ako sa k nemu začneme správať a tak ho začneme brať a budujeme si obmedzenia voči jeho potenciálu   a vidíme ho riadne skreslene.  A blokujeme samých seba od toho, aby sme uzavreli obchod, aby sme položili rozstrelovú otázku, lebo si už vopred myslíme, že dostaneme nie a ako by sme následne zareagovali, že by sme sa cítili blbo atď.

Ak sa pýtame a počúvame, sám klient nám dá  informácie, čo presne chce a prečo to chce  🙂

O čom sa rozprávame?

O téme, ktorá je blízka tej osobe…preco ho to baví, ako sa k tomu dostal…

O zdraví…aké má problémy, ako dlho, ao to rieši, aké sú prognózy, či užíva doplnky, či sa zaujíma o témy ako očista, prekyslenie,…

O jeho práci…či je spokojný, čo ho baví-nebaví, aký je kolektív, ci sa mu dostane uznanie…

O snoch a cieľoch, že  po čom túži, kde by chcel cestovat, aké auto by si prial, v akom dome by rád býval…

Šablona:

Bavím sa ako človek s človekom…. Ako sa Ti darí?

Na otázku čomu sa venuješ Ty: Nezačneme držať prezentáciu, nepredávane,  ani nenaborujeme…nasleduje nacvičená veta: (benefit) radím ľudom ako mat viac energie, ako sa cítiť lepšie, vyzerať krajšie 🙂 …ak ma niekto problém, hľadáme spolu riešenie…(vzbudenie záujmu)

…a znova sa pýtam

Získané informácie spracujem v tabuľke alebo v zošite profilov.

IMG_0004

Ak viem KOMU, ČO, AKO a S KÝM (sám alebo so sponzorom?), dohodnem KEDY a KDE